Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, July 7, 2011

Suami Mati Tergantung


Mati Tergantung Di Kipas
KUANTAN: Belum hilang penat pulang dari kerja, seorang isteri terpaksa menelan kepahitan apabila suaminya mati dengan leher tergantung pada kipas siling di rumah mereka di Taman Amalina Lestari, Raub, kelmarin.


Dalam kejadian kira-kira jam 3.15 petang itu, wanita berusia dalam lingkungan 20-an berkenaan baru pulang dari tempat kerjanya di pekan Raub sebelum mendapati pintu rumahnya berkunci dan panggilannya tidak disahut.
Wanita itu meminta bantuan jirannya memecahkan pintu gril depan sebelum dia menjerit melihat mangsa, V Kanagarajan tergantung pada kipas siling rumah mereka.

Pegawai Turus Urusetia Jabatan Siasatan Jenayah Pahang, Asisten Superintendan Noor Asyikin Syamsuri berkata kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...