Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Friday, July 8, 2011

Sosilawati - Gambar Bogel Dibilik Mandi


SHAH ALAM: Teman rapat Allahyarham Datuk Sosilawati Lawiya, Habishah Bahari, 43, memberitahu Mahkamah Tinggi di sini semalam, jutawan kosmetik itu memaklumkan pemandunya bernama Kamal ada mengambil gambar bogelnya.

Saksi pendakwaan ke-16 itu yang mengenali Sosilawati sejak belasan tahun lalu berkata, maklumat itu dimaklumkan Sosilawati melalui panggilan telefon pada kira-kira jam 7.30 malam, pada hari dia dilaporkan hilang 30 Ogos tahun lalu.

Habishah yang bekerja sebagai tukang jahit di Plaza Idaman, Gombak berkata, panggilan itu diterimanya ketika dia berbuka puasa di rumah seorang rakannya.

“(Sosilawati kata) Wei! Aku tak percaya Kamal...Kamal ambil gambar bogel aku. Kau pergi ke rumah masuk, masuk ke dalam bilik air...kau tengok kalau ada kamera tersorok tak?,” katanya.


Saksi itu berkata demikian ketika menjawab soalan Timbalan Pendakwa Raya, Idham Abd Ghani pada perbicaraan kes bunuh Sosilawati dan tiga individu lain, semalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...