Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Friday, July 15, 2011

RAJA Azmi Di Tangkap


SHAH ALAM: “Kamu mahu dipenjarakan atau kamu dijamin?” kata Hakim Datuk Lim Yee Lan kepada produser filem, Raja Azmi Raja Sulaiman di Mahkamah Tinggi di sini, semalam.

Terdahulu, penerbit filem kontroversi ...Dalam botol itu ditahan kira-kira jam 9.45 pagi di rumahnya di Hulu Klang, dekat sini, selepas waran tangkap terhadapnya dikeluarkan sebelum dia dibawa ke mahkamah dalam keadaan tangan bergari.

Waran tangkap itu dikeluarkan selepas wanita berkenaan gagal hadir sebagai saksi pada perbicaraan kes saman sivil penjualan tanah seluas 14.2 hektar dengan harga RM5.2 juta membabitkan suaminya, Mohd Jalani Sidek dan syarikatnya pada 1998.

Bagaimanapun, Raja Azmi, 52, yang menerbitkan filem Black Widow Wajah Ayu dan Cinta 100 Ela itu dibebaskan selepas membayar jaminan RM30,000 dengan dua penjamin, kira-kira jam 4 petang.



Raja Azmi yang hadir memakai blaus kelabu memberitahu mahkamah, dia tidak hadir pada perbicaraan lalu berikutan dimasukkan ke hospital selama empat hari kerana menjalani pembedahan mata.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...