Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Sunday, July 10, 2011

Hidup Seorang Kasanova


KUALA LUMPUR: “Saya hampir gila kerana perbuatan sendiri,” kata Hisyam, 26, ketika menceritakan penderitaannya akibat menjadi kasanova selama 11 tahun.

SESAL... Hisyam berharap semua wanita yang pernah dianiaya memaafkan dirinya.
Dengan mempergunakan 17 wanita sepanjang tempoh itu, Hisyam tidak perlu bekerja kerana kemewahan diperoleh daripada semua teman wanitanya. Tidak cukup dengan itu, dia turut menjadikan mereka tempat memuaskan nafsunya.
Dia mengakui usaha meninggalkan hobi dayus itu tidak semudah disangka.

Ketika meninggalkan seorang demi seorang mangsanya, Hisyam mula menerima padah akibat perbuatannya.


“Kini, saya hidup dalam ketakutan dan sentiasa risau tanpa sebab. Saya juga diganggu pelbagai perkara tidak munasabah. Malah, pernah satu ketika saya pulang dari tempat kerja, tidak semena-mena saya menjadi sedih dan sayu.

“Bila senja menjelang, jiwa saya menjadi bertambah kacau, saya berasa resah dan gelisah seolah-olah kehilangan sesuatu. Saya tidak tahu mengapa saya jadi begitu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...