Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, June 2, 2011

Terlupa Beri Susu


SUNGAI SIPUT: Bayi perempuan sembilan bulan yang ditemui tidak bernyawa di dalam bilik di rumah ibu bapanya di sini kelmarin, disyaki mati kelaparan akibat terlupa diberikan susu.

Lebih menyayat hati keputusan bedah siasat yang dilakukan di Hospital Raja Permaisuri Bainun (HRPB) di Ipoh mendapati Nurliyana Muhammad Hafizi sudah 36 jam meninggal dunia sebelum mayatnya ditemui.

Nenek mangsa hanya mahu dikenali sebagai Azizah, 68, berkata seluruh ahli keluarga trauma dan sedih dengan kejadian menimpa cahaya mata kepada anak lelakinya itu.

Namun dia menyangkal dakwaan sesetengah pihak yang mengaitkan kematian mangsa disebabkan didera secara fizikal oleh anak atau menantu perempuannya.



“Saya akui ibu bapa mangsa menghidap sakit mental tapi belum sampai tahap sanggup mendera anak sendiri hingga mati, malah mangsa adalah anak kedua mereka.

“Jika benar mereka tidak pandai menguruskan anak dan tidak berperikemanusiaan, mustahil mereka boleh membela serta membesarkan kakak mangsa yang berusia dua tahun,” katanya ketika dihubungi, semalam.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...