Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, June 16, 2011

Keluarga Tiada Pedoman


AMPANG: Seorang lelaki berusia lewat 20-an bukan saja dibelasah dua adik lelakinya dengan topi keledar, malah turut ditikam seorang daripada mereka di pinggang menggunakan pemutar skru dalam kejadian di rumahnya di Tasik Permai, di sini, kelmarin.

Penderitaan mangsa tidak berakhir di situ apabila bapa kandungnya berusia lewat 50-an yang turut menyerangnya bertindak lebih kejam dengan menyimbah cecair dipercayai asid ke muka dan badan mangsa kerana tidak puas hati dengannya selepas mereka berdepan masalah keluarga dan kewangan.

Dalam kejadian kira-kira jam 6 petang itu, mangsa yang parah dikejarkan ke Hospital Ampang (HA) sebelum dirujuk ke Hospital Kuala Lumpur (HKL) untuk rawatan lanjut dan keadaannya kini dilaporkan kritikal.

Menurut sumber, dua adik lelaki dan bapa mangsa melarikan diri selepas kejadian itu menyebabkan isteri mangsa meminta bantuan jiran.

Mangsa baru pulang dari tempat kerja sebelum didatangi bapa dan dua adik lelaki di rumahnya sebelum mereka memarahi mangsa dipercayai akibat tidak puas hati berhubung masalah keluarga dan kewangan.

“Mangsa yang kepenatan naik angin dengan tindakan bapa dan adiknya menyebabkan berlaku pertengkaran antara empat beranak itu.




“Isteri mangsa, seorang suri rumah cuba meredakan pertengkaran itu, namun tidak berhasil apabila wanita itu dimarahi bapa mentuanya,” katanya.

Menurutnya, pertengkaran hampir setengah jam itu menjadi semakin kecoh apabila mangsa dibelasah seorang daripada adiknya menggunakan topi keledar.

“Mangsa cuba mempertahankan diri menyebabkan berlaku pergaduhan. Sejurus kemudian, seorang lagi adik mangsa menyerang mangsa dengan menikam pinggang dan paha kanan abangnya menggunakan pemutar skru.

“Akibat serangan itu, mangsa rebah dan tidak berdaya melawan. Adik mangsa yang memegang topi keledar itu memukul kepalanya menyebabkan mangsa pengsan,” katanya.

Melihat keadaan mangsa yang pengsan, bapanya bertindak lebih kejam apabila menyimbah sejenis cecair dipercayai asid ke badan dan muka mangsa.

Difahamkan, isteri mangsa mulanya tergamam dengan tindakan itu sebelum menghampiri suaminya dan menjerit meminta bantuan.

Sumber itu berkata, bimbang perbuatan mereka dilihat jiran, ketiga-tiga suspek melarikan diri sebelum seorang jiran tiba dan menghubungi polis.

Beberapa minit kemudian, sebuah kereta peronda polis tiba di tempat kejadian dan membawa mangsa ke HA untuk rawatan kecemasan.

Timbalan Ketua Polis Daerah Ampang Jaya, Superintendan Md Nazri Zawawi mengesahkan menerima laporan kejadian itu.

Menurutnya, polis giat mengesan suspek bagi membantu siasatan kes ini.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...