Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, June 23, 2011

Tanam RM1 Juta Belakang Rumah


IPOH: Buruan polis ke atas sepasang suami isteri yang menjadi dalang kes penipuan kira-kira RM7 juta membawa kepada penemuan wang tunai lebih RM1 juta tertanam di belakang sebuah rumah selepas anak pasangan itu ditahan.



Wang itu disimpan dalam sebuah beg dan ditanam di belakang dapur sebuah rumah di Kuala Muda, Kedah, ditemui selepas anak lelaki pasangan terbabit yang berusia 21 tahun ditahan di rumah itu pada 14 Jun lalu.


Ketua Polis Perak, Datuk Shukri Dahlan, berkata lelaki terbabit ditahan hasil serbuan sepasukan anggota polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Hilir Perak.

“Suspek dipercayai bersubahat dengan ibu bapanya dengan menyembunyikan sebahagian wang hasil jenayah penipuan mereka,” katanya pada sidang media selepas perhimpunan bulanan Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) negeri di sini, semalam.



Menurutnya, suspek masih direman beberapa hari untuk siasatan lanjut dan gerakan memburu ibu bapanya, Song Siew Weng, 49, dan Chong Heoy Choo, 50, masih diteruskan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...