Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Friday, June 3, 2011

Bidikan luar tingkap


KOTA BHARU: “Sebaik membuka tingkap, saya terus rebah akibat terkena dua das tembakan. Tidak tahu dari mana puncanya tetapi sebelum itu, saya terlihat kelibat sebuah kereta lalu di depan rumah,” kata seorang penoreh getah, Noreha Yusuf, 37.

SINI...anak Noreha menunjukkan kesan tembakan. Gambar kecil, Noreha dirawat di Hospital Pasir Mas.
Dalam kejadian kira-kira jam 3.15 pagi semalam, sebuah keluarga yang sedang tidur terjaga apabila terdengar bunyi dentuman kuat dipercayai akibat tembakan yang dilepaskan seseorang ke bahagian pintu rumah berkenaan di Kampung Padang Licin dekat Rantau Panjang.

Bagaimanapun, tindakan Noreha yang juga ibu tunggal kepada enam anak itu membuka tingkap rumahnya, bertukar mimpi ngeri apabila dia terkena tembakan yang disasarkan individu tidak dikenali sebelum suspek bertindak melarikan diri dengan sebuah kenderaan.

Menurut Noreha, sebelum kejadian dia terdengar deruan enjin kereta di kawasan rumahnya menyebabkannya berasa curiga.



Katanya, dia kemudiannya bergegas membuka tingkap untuk melihat apa yang sedang berlaku di luar rumahnya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...