Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Wednesday, June 1, 2011

Benjy: Pembantu Beri Keterangan Tidak Konsisten


KUALA LUMPUR: Bekas pembantu peribadi Benjy didakwa memberi keterangan tidak konsisten di Mahkamah Majistret di sini, semalam dalam perbicaraan membabitkan pelakon itu yang didakwa memiliki dadah jenis syabu, tahun lalu.
SAKSI PENDAKWA...Afifi keluar dari mahkamah, semalam.
Afifi Hamid, 25, didakwa memberi keterangan bercanggah dengan keterangan diberikannya kepada polis berhubung siasatan kes itu tahun lalu.

Terdahulu Afifi yang kini bekerja sebagai pereka hiasan dalaman dalam keterangannya ketika disoal balas peguam bela yang mewakili Benjy, Amer Hamzah Arshad mendakwa selain dia dan Benjy, 33, yang mendiami unit Kondominium Vista Mutiara, Kepong, wujud dua individu lain di kediaman berkenaan.

Menurut Afifi, individu tersebut adalah rakan lelaki mereka yang dikenali sebagai Amer Zain dan Niqwan.



Selain itu dia turut bersetuju dengan cadangan peguam Amer bahawa dalam perjalanan dari Vista Mutiara ke Menara Duta 2, dia ada memberitahu Benjy kedudukan peket dadah yang diletakkan di rak buku di rumah Benjy yang terletak di Menara Duta 2.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...