Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Saturday, September 10, 2011

Ketua PKR Cabang Padang Rengas DiCulik


KUALA KANGSAR: “Saya tak berani bantu suami selepas melihat seorang daripada penjenayah itu memiliki pistol,” kata Noraini Abdullah, isteri kepada Alias Zenon, 73, yang diculik sekumpulan enam lelaki di rumahnya di Batu 16, Padang Rengas, di sini, semalam.

DI SINI...mangsa diculik di depan rumahnya di Padang Rengas.
Kejadian berlaku jam 1 tengah hari di hadapan rumah mangsa, seorang ahli perniagaan yang juga Ketua Parti Keadilan Rakyat (PKR) Cabang Padang Rengas ketika dia pulang makan tengah hari.

“Saya sedang memasak di dapur apabila menyedari kelibat seseorang di luar rumah. Saya tidak dapat melihat dengan jelas kerana hujan lebat ketika itu.

“Saya keluar dan melihat kereta suami berada dalam garaj. Ketika itu saya dapati dua lelaki tidak dikenali berada di dalam keretanya menyebabkan saya berasa tidak sedap hati,” katanya yang enggan gambarnya dirakamkan.



Noraini berkata, dia sempat melihat suaminya keluar dari kenderaan dan ketika itulah seorang daripada lelaki terbabit menarik mangsa ke tempat duduk belakang sebelum melarikan dia dan kereta Mercedes miliknya.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...