Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Saturday, September 10, 2011

Gambit Luah Perkataan Babi, Anjing


KUALA LUMPUR: “Saya mengakui ada mengeluarkan kata kesat iaitu ‘babi’ dan ‘anjing’ menerusi laman sosial facebook tetapi ia bukan ditujukan kepada peminat, sebaliknya kepada individu yang gemar membuat tohmahan kepada saya selama ini melalui laman sosial terbabit,” kata pelakon, Gambit Saifullah, 26.

Katanya, perkataan itu digunakan ketika pertikaman lidah bersama individu yang menyamar sebagai peminatnya di facebook dan dia didakwa mengeluarkan kata-kata kesat kerana bengang sejurus dihambur banyak kata makian oleh pengkritiknya itu.

Harian Metro 6 Jun lalu melaporkan Gambit pernah menggemparkan industri hiburan tanah air berikutan klip video Marilah Menari nyanyian Prema Yen dan dibintangi Shah Jaszle berbaur lucah dan mendapat tentangan ramai pihak selain didakwa memaki hamun bloger menerusi laman sosial berkenaan.

Katanya, perkara itu sudah pun berlarutan lebih empat bulan yang lalu sejak kontroversi klip video terbabit.


Berhubung isu terbaru itu, Gambit yang muncul sebagai hero dalam filem “Karipap Karipap Cinta” pada 31 Ogos lalu memohon maaf secara terbuka di akaun facebook miliknya terutama kepada mereka yang marah dengan tindakannya itu.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...