Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, September 15, 2011

Enggan Jual Rumah Bunuh Ayah Dan Ibu


SANDAKAN: Berang permintaannya supaya menjual rumah yang didiami untuk mendapat modal perniagaan tidak dilayan, seorang anak berusia 31 tahun menikam hingga mati ibu bapanya manakala kakaknya cedera, kelmarin.

TRAGEDI...rumah keluarga terbabit di Batu 1 1/2, Jalan Utara, Sandakan.
Kejadian berlaku di rumah keluarga itu di Batu 1 1/2, Jalan Utara di sini, pada kira-kira jam 10.45 malam.
Yew Hiap Foh, 70, ditemui seorang lagi anak perempuannya dalam keadaan terbaring di bilik tidur dengan kesan tikaman di dada manakala isterinya, Chu Ching Moi, 62, ditemui tidak bernyawa di atas sofa di ruang tamu juga dengan kesan tikaman di dada.

Anak perempuan pasangan itu yang juga kakak suspek, Yew Pui Lin, 37, parah akibat tikaman di perut dan kini menerima rawatan di Hospital Duchess of Kent, di sini.



Difahamkan, selepas amukan suspek, Pui Lin yang parah sempat menghubungi adik perempuannya berusia 30 tahun yang menetap di Taman Indah Jaya di sini, memberitahu kejadian menimpanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...