Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Wednesday, August 17, 2011

Along Mati Tuntut Hutang


PETALING JAYA: Padah menimpa seorang along yang mahu menuntut hutang apabila dia ditemui mati di dalam tandas sebuah pusat karaoke dan kopitiam berhampiran Petaling Jaya Commercial Centre (PJCC) di sini, malam kelmarin.

MALANG...anggota polis mengusung keluar mayat along yang ditemui mati.
Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Arjunaidi Mohamed berkata, mangsa, Phua Wei Loon, 25, ke premis itu menuntut hutang daripada pemilik pusat berkenaan.

Bagaimanapun, katanya, dalam kejadian jam 9.30 malam itu mangsa ditemui dalam keadaan tertiarap dan berlumuran darah oleh seorang rakan yang mencarinya selepas dia gagal dihubungi.

“Rakannya yang berusia 24 tahun naik ke tingkat atas premis dan menemui mangsa dalam keadaan berlumuran darah dalam tandas lalu menghubungi polis,” katanya yang ditemui di tempat kejadian.



Menurutnya, mangsa yang berasal dari Banting, dekat sini, dipercayai mati akibat ditetak dan kecederaan parah di badan serta kepala.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...