Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Friday, August 26, 2011

9 Murid Hidap Penyakit Misteri


JERANTUT: Sejak seminggu lalu, sekurang-kurangnya sembilan murid berusia tujuh hingga 12 tahun dari Kampung Kuala Tahan, dekat sini, diserang penyakit misteri yang mengakibatkan seluruh tubuh serta mata mereka bertukar menjadi kekuningan.


PRIHATIN...Wan Amizan (tengah) melawat murid yang mengalami penyakit misteri di Hospital Jerantut.



Antara simptom sebelum dijangkiti penyakit misteri itu, mereka mengalami demam panas dan muntah-muntah manakala mata dan tubuh beransur-ansur berubah menjadi kuning.

Ada penduduk mengesyaki ia penyakit hepatitis dan tidak kurang juga yang mengaitkannya dengan masalah virus kencing tikus, namun hingga kini, masih belum ada bukti sahih atau kenyataan rasmi pihak berkuasa mengenai punca sebenar penyakit berkenaan.

Pengarah Hospital Jerantut, Dr Devaraj Salam ketika dihubungi berkata, penyakit misteri yang dialami sembilan murid dari Kuala Tahan itu masih dalam siasatan dan pihaknya masih berusaha mengenal pasti punca sebenar.


Ibu seorang daripada murid terbabit, Norazimah Abdullah Sidek, 34, berkata, anaknya, Norafieqah Mohd Ali Saifudin, 12, dimasukkan ke Hospital Jerantut selepas demam dan matanya mula bertukar menjadi kuning.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...