Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Wednesday, May 25, 2011

Tembak Kaki Sendiri


SEBERANG JAYA: Seorang anggota Pasukan Gerakan Am (PGA) cedera di buku lali kaki kanannya selepas terkena tembakan dari pistolnya sendiri dalam kenderaan ketika bertugas berhampiran Pejabat Pos Bukit Mertajam di sini, pagi semalam.

 CEDERA...Azwan menunjukkan kaki kanannya yang cedera selepas terkena tembakan pistolnya.
Dalam kejadian kira-kira jam 8 pagi itu, peluru pistol menembusi buku lali mangsa yang ketika itu sedang membetulkan kedudukan senjata api itu.
Difahamkan, sebelum kejadian, Lans Koperal Azwan Anas, 33, memberhentikan kenderaan polis yang dipandunya bersama rakan setugas selepas mengalami kerosakan sebelum dia turun memeriksanya.

Mangsa dikatakan masuk semula ke kenderaan sebelum memandu dan ketika itu dia membetulkan kedudukan pistol dan secara tiba-tiba tertembak sehingga mengenai buku lali kaki kanannya.



Rakannya yang terkejut mengambil alih tempat duduk pemandu sebelum membawa mangsa ke Hospital Seberang Jaya (HSJ) untuk mendapatkan rawatan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...