Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Saturday, May 14, 2011

‘Saida sakit angau’


KUALA LUMPUR: “Isteri saya sakit...sakit angau, jika tiada gangguan orang ketiga kami boleh berbaik,” dakwa Mohd Ghazali Yahya Zikri suami kepada kakak penyanyi terkenal Datuk Siti Nurhaliza di dalam prosiding di Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam.

Mohd Ghazali, 40, berkata demikian ketika Hakim Syarie Mohd Suhaily Rosdi memberi peluang kepadanya untuk memaklumkan kepada mahkamah berhubung perkembangan terbaru hasil penemuan hakam (wakil ahli keluarga) pihaknya dan isteri, penyanyi Saida bagi membincangkan isu yang melanda rumah tangga mereka.
Dengan nada penuh emosi, Mohd Ghazali (defendan) mendakwa keengganan Saida (plaintif) berbaik semula dan meneruskan permohonan cerai adalah disebabkan kewujudan pihak ketiga.

“Sudah bermacam cara saya buat untuk kami berbaik. Keluarga juga tidak percaya daripada seorang wanita lemah-lembut dia (Saida) menjadi tidak bertanggungjawab. Saya sendiri berjumpa Saida bersama lelaki itu dalam sebuah kereta di Balakong. Saya tanya lelaki itu sama ada mengetahui Saida isteri saya.



“Apabila ditanya kepada Saida untuk apa berada di dalam kereta itu, dia memaklumkan mahu memulangkan telefon bimbit. Saya rampas telefon bimbit dan menemui SMS mengandungi perkataan ‘sayang’, ‘rindu’, dan ‘I Love You’ (Saya cinta awak). Dia keluar rumah tanpa izin saya,” katanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...