Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Friday, October 28, 2011

Nahas 4 Kenderaan


SHAH ALAM: Belum pun sempat melepaskan penat sebaik tiba di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) dari Nepal, sekumpulan 19 pekerja negara itu termasuk lima wanita menempuh detik cemas apabila dua van dinaiki mereka terbabit kemalangan dengan sebuah kereta dan lori kontena di Kilometer 4.4, Lebuhraya Baru Lembah Klang (NKVE), di sini, menyebabkan tiga dari mereka maut manakala lima lagi parah, semalam.

TUTUP...anggota polis menutup mayat seorang daripada tiga wanita Nepal yang maut di tempat kejadian.
Dalam kemalangan pada jam 3 petang itu, dua van yang membawa pekerja asing itu dalam perjalanan ke kilang Top Glove, Meru.

Berikutan itu, tiga daripada lima wanita Nepal terbabit maut di tempat kejadian selepas tercampak keluar dari van berkenaan. Mayat mereka bergelimpangan di atas lebuh raya. Mangsa yang maut dikenali sebagai Kamala Devi Gurigai, Dil Kumari Shrestha dan Dil Maya Gurung berusia 25 hingga 30 tahun.




Sementara itu, pemandu van, Shahibul Fazilah Zahari, 40, serta seorang lagi wanita Nepal yang parah belum dikenal pasti.

REMUK...van yang terbabit kemalangan, semalam.

Mereka kini dirawat di Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) Klang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...