Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, October 13, 2011

MAUT PARAH


BENTONG: Seorang warga emas terbunuh dalam satu kemalangan jalan raya membabitkan tiga kenderaan di Kilometer 345.5, Lebuhraya Kuala Lumpur-Karak, dekat Bukit Tinggi, petang semalam.

Dalam kejadian jam 3.50 petang, Saodah Ahmad, 73, dari Felda Bukit bading, Ajil, Terengganu, mati di tempat kejadian akibat parah di kepala dan badan.

Pemangku Ketua Polis Daerah Bentong, Deputi Superintendan Mohamad Mansur Mohd Nor berkata, kemalangan berlaku apabila sebuah Proton Wira yang dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kuantan, melanggar belakang kanan sebuah Land Rover milik Angkatan Tentera Malaysia (ATM).


“Pelanggaran itu menyebabkan Proton Wira itu terbabas ke kanan jalan sebelum melanggar tembok batu dan memasuki laluan bertentangan.

“Proton Wira itu kemudian bertembung sebuah Perodua MyVi dinaiki mangsa bersama tiga lagi penumpang dari Kuantan ke Kuala Lumpur.

“Mangsa yang duduk di tempat duduk penumpang belakang parah di kepala dan mati di tempat kejadian, manakala yang lain hanya cedera ringan” katanya.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...