Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, November 3, 2011

Bayi Tertelan Jeli Baja


KUANTAN: Gara-gara tertelan bebola jeli yang digunakan sebagai baja pokok hiasan, seorang bayi perempuan berusia 19 bulan terpaksa dibedah bagi mengeluarkan bahan berkenaan yang sudah mengembang di dalam perutnya.

MALANG...Ifti Ilya Farhana ditemani Siti Aisyah di HTAA. Gambar kecil, Mohd Khairuddin menunjukkan bebola jeli yang dikeluarkan dari perut anaknya.
Ifti Ilya Farhana Mohd Khairuddin demam teruk selain muntah-muntah dan tidak boleh makan atau minum selepas usus kecilnya dipenuhi agar-agar berkenaan yang sudah mengembang beberapa kali ganda berbanding saiz asalnya.
Bayi malang itu selamat menjalani pembedahan selama dua jam di Hospital Tengku Ampuan Afzan (HTAA) di sini, kelmarin, dan kini dilaporkan stabil.

Ibunya, Siti Aisyah Yusof, 27, berkata, kejadian berlaku pada 26 Oktober lalu apabila anak sulungnya itu tertelan dua daripada tiga bebola agar-agar yang ditemuinya dalam pek makanan ringan.



“Makanan ringan itu dipercayai dibeli di kedai runcit berdekatan perumahan kami di Taman Seri Mahkota, Batu 11 oleh kanak-kanak lain yang kemudian diberikan kepada anak saya,”katanya ketika ditemui di HTAA di sini, semalam.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...