Glow text generator Text generator

Terima Kasih Kepada Mereka2 Yg Mengikuti Iklaneka

[ads] Buat duit lumayan tanpa modal di Facebook, Blog & Tweeter Sekarang! Setiap klik dibayar RM0.20 hingga RM0.40! Daftar di sini #ChurpChurp

[ads] Dapatkan Produk Bioasli Anda Dan Nikmati Hidup Yang Lebih Bermakna Di sini # BioAsli

[ads] Ersano Perfume 1 lagi produk keluaran anak tempatan menampilkan 13 jenis haruman yang menawan, pastinya tiada alkohol. # Haruman Menawan Pasti Berkenan

Thursday, December 8, 2011

Jamal Beredar Dari Pengasih


KUALA LUMPUR: Hampir lima tahun tinggal di Rumah Pengasih, di sini, dan dianggap sebagai penghuni istimewa pusat pemulihan itu, penyanyi terkenal, Jamal Abdillah ‘angkat kaki’ untuk berdikari dan tinggal di luar.

Penyanyi yang mendapat gelaran Raja Pop Malaysia itu secara sukarela mahu tinggal di luar dan menyatakan hasratnya kepada Pengerusi Persatuan Pengasih Malaysia (Pengasih), Datuk Yunus Pathi, Isnin lalu.

Datuk Yunus Pathi
Jamal atau nama sebenarnya Jamal Ubaidillah Ali yang dihubungi Harian Metro menerusi SMS mengakui dia sudah tinggal di luar, namun tidak menyatakan sejak bila.

“Saya sudah tinggal di luar, cuma ada beberapa barang peribadi yang belum diambil. Insya-Allah, saya sudah jumpa Yunus minta tangguh sampai hujung bulan untuk beredar sepenuhnya.

“Mungkin kesibukan dan keterbatasan waktu hingga hujung bulan, tetapi saya tetap akan beredar,” katanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...